وضعیت پرداختی اعتبارات تبصره ۱۸ در کردستان نامناسب است

استاندار کردستان بر جذب کامل اعتبارات تبصره ۱۸ تاکید کرد و گفت: وضعیت پرداختی اعتبارات از محل تبصره ۱۸ در کردستان نامناسب است.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان با تاکید بر اهمیت جذب کامل اعتبارات تبصره ۱۸، گفت: عدم جذب و پرداخت این اعتبارات به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی افزود: مدیران بانک‌ها باید شرایط پرداخت را تسهیل کنند و اگر بهره‌برداران طرح‌های معرفی شده به بانک‌ها پیگیر تکمیل پرونده و دریافت تسهیلات نیستند باید بدون معطلی طرح های جایگزین معرفی شوند.

استاندار کردستان همه بانک‌ها و دستگاه‌های ذیربط را موظف کرد هر شب گزارش عملکرد خود را در خصوص پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ ارائه کنند و اگر مشکلی وجود دارد مطرح کنند تا در مرکز پیگیری شود.

زارعی کوشا وضعیت پرداختی‌ها از محل اعتبارات تبصره ۱۸ را نامناسب عنوان کرد و با هشدار نسبت به اینکه تخصیص تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ بر مبنای پرداختی‌های ۱۴۰۰ خواهد بود، ادامه داد: باید صد در صد سهم ۱۴۰۰ استان از این اعتبارات جذب شود.

گفتنی است؛ در این جلسه همچنین تعداد ۱۱ طرح با اعتبار ۷۷۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جهت پرداخت از محل اعتبارات رونق تولید، تصویب و به بانک‌های عامل معرفی شد.

کد خبر 33912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha