نچیروان بارزانی خطاب به فارغ التحصیلان دانشگاه آمریکایی دهوک: شما رهبران آیندە این سرزمین هستید

سرویس عراق و اقلیم کردستان- رئیس اقلیم کردستان در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه آمریکایی دهوک، از اقدامات نخست وزیر اقلیم برای تاسیس سازمان اعتبار سنجی مراکز و برنامە های آموزشی قدردانی کردە و خطاب به فارغ التحصیلان گفت: شما رهبران آیندە این سرزمین هستید.

به گزارش کردپرس بە نقل از شبکە تلویزیونی روداو، نچیروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان طی سخنرانی در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه آمریکایی دهوک کە با حضور مقامات اقلیم کردستان از جملە مسرور بارزانی نخست وزیر و و شماری از مقامات ارشد عراقی برگزار شد؛ از حضور در این مراسم و موفقیت دانشجویان ابراز خوشحالی کردە و تاکید کرد کە این دانش آموختگان سرمایە هایی مهم برای اقلیم هستند.

وی با اشارە بە اینکە موفقیت جوانان اقلیم در رسیدن بە مدارج تحصیلی عالی امید ها را برای پیشرفت و آبادانی اقلیم افزون می سازد، خطاب بە فارغ التحصیلان دانشگاه آمریکایی دهوک، تاکید کرد: شما امید فردا و رهبران آیندە این سرزمین هستید.

بارزانی خاطر نشان ساخت کە نسل گذشتە با مبارزە و جانفشانی در صفوف پیشمرگ و ایجاد ساختار اقلیم، فرصت های امروزی را برای نسل جدید فراهم ساختە اند و نسل جدید نیز باید با بهرە گیری از علم و فناوری نوین در راستای پیشرفت همه جانبە اجتماعی و اقتصادی و مدیریت و تقویت زیرساخت های اقلیم و رفع مشکلات تلاش کنند.

وی ضمن اعلام حمایت کامل از دانشگاه آمریکایی دهوک و دیگر دانشگاه های اقلیم کردستان و پیشرفت دانشجویان از اقدامات مسرور بارزانی در راستای تاسیس سازمان اعتبار سنجی مراکز و برنامە های آموزشی اقلیم کردستان و نیز پیشرفت دانشگاه های اقلیم و دیدگاهی کە این دانشگاه بر اساس آن بنیان نهادە شدە، قدردانی کرد.

کد خبر 33751

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha