ضابطه‌مند شدن مرزهای مبادلاتی، بسترساز بهبود معیشت مردم است

سرویس کرمانشاه _ اردشیر رستمی با بیان اینکه مرز ترکیبی از تهدید و فرصت است، افزود: باید از تهدید مرز، فرصت ساخت اما یک فرصت ضابطه مند و قاعده مند اقتصادی، برای حل منطقی مشکل معیشت مردم.

به گزارش کردپرس؛ فرماندار پاوه در آئین تودیع و معارفه بخشدار نوسود گفت: نوسود و نودشه با یک بخش فرق می‌کنند، این شهرها تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی یک شهرستان را خود دارند.

وی افزود: گردشگری یک فرصت است به شرطی که بستر کار فراهم شود و نظارت‌های لازم هم صورت بگیرد.

اردشیر رستمی به ضرورت ساماندهی اسکان مسافران و گردشگران اشاره کرد و گفت: افرادی که منازل خود را با هرقیمتی به گردشگران اجاره می‌دهند، این کار اصلا درست نیست و اجاره منازل باید طبق ضوابط باشد.

وی همچنین به ضابطه مند کردن اقامتگاه گردشگری اشاره کرد و گفت: قطعا هر فردی برای فعالیت اقتصادی باید مجوز داشته باشد و کسانی هم که می‌خواهند خانه‌های خود را به مسافرها اجاره بدهند، باید مجوز داشته باشند.

فرماندار پاوه با تقدیر از تلاش‌های بخشدار سابق، در معرفی بخشدار جدید نوسود گفت: آقای شهابی از نیروهای جوان اما با تجربه و سابقه ۱۵ ساله وزارت کشور و بومی منطقه هستند که فعالیتهایش در بخشداری ، فرمانداری پاوه و فرمانداری کرمانشاه وی را به جوانی پخته و کاربلد مبدل کرده است.

کد خبر 32008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha