برگزیدگان سومین دوره جایزه رسانه‌ای پینووس کردستان معرفی شدند

سرویس کردستان - اختتامیه سومین دوره جایزه رسانه‌ای پینووس کردستان روز شنبه با حضور محمود مختاریان از اساتید دانشگاه علامه طباطبایی و از روزنامه‌نگاران پیسکسوت کشور و با معرفی برگزیدگان در سنندج برگزار شد.

به گزارش کرد پرس، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج روز شنبه در اختتامیه جشنواره رسانه ای پینووس که در سالن جلسات پارک علم و فناوری استان برگزار شد، با اشاره به اینکه توسعه دارای ۲ رکن توسعه ذهنی و فیزیکی و مادی است، گفت: جامعه ای که از نظر اندیشه و تفکر توسعه ای جایگاه خود را بدست نیاورده باشد گام برداشتن در بخش فیزیکی آن ممکن نخواهد بود.

سیدکمال حسینی با بیان اینکه کردستان دارای ظرفیت های فراوانی است ولی هنوز این توانمندی ها تبدیل به درآمد و شغل و رفاه اجتماعی نشده است، افزود: بخش خصوصی به این باور رسیده اگر جامعه بخواهد توسعه یابد نیازمند توسعه فکری و ذهنی اقشار مختلف مردم است.

وی اظهار کرد: این جشنواره رسانه ای به منظور توجه بیشتر به جایگاه اهالی رسانه شکل گرفت و اکنون شاهد برگزاری سومین دوره آن هستیم و امیدواریم بتوانیم در سطح منطقه ای و ملی هم آنرا برگزار کنیم.

گفتنی است ٦٠ اثر به این دوره از جشنواره ارسال شده بود که با رای هیات داوران در بخش گزارش ضمن تقدیر از آثار کلثوم مومنی و چنور صادقی از خبرگزاری ایرنا، اثر افسانه گلباغی از خبرگزاری ایرنا برگزیده و جایزه نقدی و تندیس زرین جشنواره و لوح سپاس به او اهدا شد.

در بخش یادداشت هم با رای هیات داوران ضمن تقدیر از اثر قباد آرش از سایت کوردنامه، اثر شیلان صلواتی از خبرگزاری میراث آریا برگزیده شد و مورد تجلیل قرار گرفت.

در بخش مصاحبه هم جایزه نقدی و تندیس زرین جشنواره به همراه لوح سپاس به فاطمه ملایی از روزنامه خریدار اهدا شد.

در بخش عکس هم ضمن تقدیر از آثار الهام امی و بختیار صمدی از خبرگزاری فارس گزارش تصویری فرشید اردلان از خبرگزاری ایسنا برگزیده شد.

کد خبر 31986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha