ادامه تذکرات شورا به شهردار قروه/روند استیضاح همچنان نامعلوم

سرویس کردستان- شهردار قروه که همچنان در مسیر استیضاح مانده در این مدت به دلیل انجام دادن یکسری کارها بدون اطلاع شورا، بیشترین تعداد تذکر را از آن خود کرده است.

به گزارش خبرنگار کردپرس، پس از طرح سؤال از شهردار قروه و کشیده شدن آن به استیضاح گرچه هنوز با گذشت حدود سه ماه ماجرای استیضاح شهردار نامعلوم مانده و نشست آن برگزار نشده، اما آنچه دیده می شود این است که شهردار در این مدت بیشترین تعداد تذکر را از اعضای شورا دریافت کرده و به نظر می رسد ادامه هم داشته باشد.

این تکرار تذکرات بنا به اظهارات «هادی مرادیانی؛ عضو شورا» و «یحیی رستمی؛ رئیس شورا» بیشتر برای این است که شهردار یکسری اقداماتی را بدون اطلاع شورا انجام می دهد و این خلاف قانون بوده و همین باعث شده تا این دو عضو شورا تذکرات به شهردار را تشدید کرده و خواستار پاسخ گویی باشند.

در این بین معلوم نیست مابقی اعضای شورا چه می کنند و چرا واکنشی ندارند؟ آیا نسبت به وظیفه نظارتی خود بر عملکرد شهردار واقفند؟

به هر حال این نابسامانی در مدیریت شهری چندان به نفع مردم نیست و اعضای شورا بهتر است با مدنظر قرار دادن قانون تصمیمی بگیرند که بعدها به انتقاد افکار عمومی نرسند./

در این زمینه بیشتر بخوانید:

* گریدر شهرداری قروه چرا سنندج است؟/سخنان و اقدامات عجیب شهردار

* طرح سؤال از شهردار قروه کلید خورد

* طرح سؤال از شهردار قروه به استیضاح رسید

* روند استیضاح شهردار قروه به کجا رسید؟

کد خبر 31940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha