حضور ۳۰ هزار نفر در مراسم بزرگداشت شهدای عملیات بازی دراز

سرویس کرمانشاه - فرمانده انتظامی استان گفت: طی روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد حضور بیش از 30 هزار نفر از سراسر کشور در مراسم فرهنگی و معنوی بزرگداشت شهدای عملیات بازی دراز بودیم.

به گزارش کردپرس، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار کرد: پس از 2 سال وقفه به خاطر شرایط کرونایی خوشبختانه شرایط برای برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز، یادواره شهید شیرودی و همچنین اعزام کاروان های راهیان نور فراهم شد.

وی با بیان اینکه کرمانشاه در سالیان اخیر همواره یکی از مقاصد اصلی کاروان های راهیان نور بوده و افراد زیادی از یادمان ها و مناطق عملیاتی و جنگی کرمانشاه بازدید کرده اند، تصریح کرد: در همین راستا همکاران ما در بخش های مختلف انتظامی نیز همواره پای کار بوده اند تا با برقراری نظم و امنیت فیزیکی و ترافیکی، شرایط را برای برگزاری هرچه بهتر حضور این افراد فراهم شود.

سردار جاویدان افزود: در مراسم امسال هم که با استقبال بسیار خوب اقشار مختلف مردم و بسیجیان روبرو شد، حدود یک هزار نیروی پلیس در غالب گشت های سواره و پیاده انتظامی و تیم هایی از پلیس راه و راهور نسبت به برقراری امنیت فیزیمی و ترافیکی مراسم اقدام کردند، ضمن اینکه موکبی نیز برای استراحت و تجدید قوا افراد شرکت کننده توسط یگان ویژه راه اندازی شده بود.

رئیس پلیس استان کرمانشاه یادآوری کرد: در این ایام 35 تیم پلیس راه و راهور، بیش از 60 گشت انتظامی و 15 تیم از پلیس های تخصصی به انجام وظیفه پرداخته و به فضل الهی مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز و بزرگداشت این عملیات غرور آفرین و همچنین یادواره شهید شیرودی به بهترین شکل و در امنیت کامل برگزار شد.

وی همچنین از همراهی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان دیگر نظیر هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و پشتیبانی ارتش و سپاه نیز قدردانی کرد و گفت: همه عوامل دست به دست هم دادند تا مراسم یاد شده به خوبی برگزار و خاطره خوبی برای هموطنان و همشهریان به جا ماند.

سردار جاویدان از حضور امنیت بخش همکاران انتظامی در بخش های مختلف نیز قدردانی کرد و گفت: پلیس امروز بهترین همراه برای مردم مومن، ولایتمدار و شهیدپرور کرمانشاه و هموطنانی است که کرمانشاه را برای سفرهای خود انتخاب می کنند.

این مقام عالیرتبه انتظامی در پایان حضور پرشور مردم در مراسم بزرگداشت عملیات بازی دراز و صعود به این ارتفاعات را هم قابل تحسین خواند و گفت: این حضور پرمعنا نشان داد که برنامه های ضدفرهنگی دشمنان اثرگذار نبوده و تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حکمفرماست بدخواهان نظام نمی توانند آسیبی به انقلاب و کشور وارد کنند.

کد خبر 31929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha