چهار هزار نفر در منطقه محروم فیروزآباد خدمات رایگان پزشکی دریافت کردند

سرویس کرمانشاه _ محمد رشیدی از خدمات رسانی گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور به ۴ هزار نفر از ساکنین منطقه محروم فیروزآباد در شهرستان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش کردپرس؛ عضو هیئت رئیسه مجلس در حاشیه بازدید از روند خدمات درمانی گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور به ساکنین منطقه محروم فیروزآباد گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید بسیار ویژه‌ای بر حمایت از گروه‌های جهادی و همچنین حضور این عزیزان در مناطق غیربرخوردار و تلاش برای محرومیت زدایی دارند.

وی افزود: یکی از برنامه‌های ویژه دفتر ارتباطات مردمی، پیگیری جهت فراهم کردن مقدمات حضور گروه های جهادی توانمند برای ارائه خدمات باکیفیت به ساکنین مناطق کم برخوردار و محروم استان کرمانشاه است.

رشیدی عنوان کرد: با تلاش هایی که صورت گرفت چندی پیش اولین گروه جهادی در زمینه ارایه خدمات رایگان عمرانی به ساکنین روستاهای محروم برای ترمیم بناهای آسیب دیده در استان حضور یافتند و خدمات بسیار ارزشمندی را به مردم ارائه دادند.

وی افزود: در ادامه این برنامه، خوشبختانه پس از پیگیری‌های مستمر امکان گروه جهادی دندانپزشکی منتظران ظهور در استان کرمانشاه فراهم شد.

نماینده مردم کرمانشاه با اشاره به اینکه اعضای گروه منتظران ظهور از پزشکان متخصص و نخبه تشکیل شده در ادامه افزود: این تیم متشکل از پزشکان متعهد و متخصص است که در مناطق برخوردار کشور، مطب و امکانات مناسب پزشکی دارند و جزو اساتید ممتاز دانشگاهی کشور محسوب می شوند ولی در این ایام تعطیلات، مشتاقانه در محرومترین مناطق کشور مانند سرفیروزآباد کرمانشاه _ که سخت نیازمند خدمات دندانپزشکی هستند _ حضور یافته اند.

وی یادآور شد: هزینه‌های دندانپزشکی جزو گرانترین خدمات درمانی محسوب می شود و بسیاری از این افراد ساکن در مناطق محروم قادر به تامین این هزینه ها نیستند و با همت این گروه جهادی، شرایطی فراهم شده تا این افراد خدماتی مانند ترمیم دندان، جراحی فک و همچنین خدمات ویژه کودکان را در یک سطح عالی به صورت رایگان دریافت کنند.

دکتر رشیدی عنوان کرد: این گروه جهادی در مدت ۵ روز حضور در منطقه محروم سرفیروزآباد به ۴ هزار نفر خدمات بسیار ویژه دندانپزشکی و دارویی ارائه کرده اند.

وی بر اثرات فرهنگی پایدار ناشی از حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم تاکید کرد و گفت: این گروه‌های جهادی علاوه بر ارایه خدمات تخصصی دندانپزشکی، توصیه های فرهنگی و پزشکی پیرامون بهداشت دهان و دندان را نیز ارائه می دهند که سلامت جسمی مردم در دراز مدت نیز کمک می کند.

نماینده مردم کرمانشاه همچنین از کسانی که تمکن و تخصص دارند؛ دعوت کرد تا در قالب گروه های جهادی به مردم محروم کمک کنند و در ادامه تاکید کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هم با توان در کنار این عزیزان هستند و مقدمات این برنامه جهادی را فراهم می کنند.

وی در پایان از سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، مدیرکل آموزش و پرورش استان، نیروهای سپاه، بسیج و انتظامی، بخشداری و بزرگان منطقه در زمینه فراهم کردن محیط مناسب برای برگزاری موفق این برنامه جهادی، تشکر کرد.

کد خبر 31922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha