روز جهانی قدس محور وحدت امت اسلامی

سرویس آذربایجان غربی- استاندار آذربایجان غربی در پیامی روز جهانی قدس را محور وحدت امت اسلامی و شکست خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد.

به گزارش کردپرس، در پیام محمدصادق معتمدیان آمده است؛ قدس قبله اول مسلمین و معراج گاه نبی مکرّم اسلام (صلی‌الله علیه و آله و سلم) در چنگال صهیونیسم غاصب به اسارت درآمده و مردم مظلوم فلسطین در زیر چکمه‌های این دژخیمان تا بن‌دندان مسلح، راه مقاومت اسلامی را به تأسی از رهنمودهای خردمندانه حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه اى (مد ظله العالى) نصب‌العین خود قرار داده و اراده پولادین را به میدان‌های نبرد با سلاح‌های آتشین گسیل داشته‌اند.

گذر تاریخ نشان داده است که مستکبران و طغیان‌گران، هرگز نتوانسته اند با خشونت و درندگی، فروغ آگاهی بخش اسلام و امت اسلامی را خاموش کنند. مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین و شجاعت حیرت‌انگیز، زن و مرد و پیر و جوان آنان، ‌در برابر صهیونیست‌های غاصب گواه زنده این مدعاست که فرجام این دشمنی نابخردانه با مظلومان، پیروزی نهایی حق بر باطل است وهمانگونه که رهبر حكيم و فرزانه انقلاب فرموده اند: صهیونیسم و دولت غاصب و مجعول صهیونیستی در فلسطین، محکوم به فناست.

رژیم صهیونیستی با کمک کشورهای سلطه‌جو و در رأس آنها آمریکا، با وجود قتل عام انسان های بی شمار و سانسور و تحریف گسترده تاریخ، نتوانست آینده ای مطمئن و امیدبخش برای خود ایجاد کند و پس از نیم قرن حتی در تشکیل دولت جعلی خویش نیز ناتوان و درمانده شده است که انشاالله با اراده و عزم راسخ آزادیخواهان جهان، خورشید محو کننده و ضلال برافکن حکومت سیاهی غاصبان و مستکبران و ظالمان، با ایمان به " إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا" این رژیم جنایت پیشه و غاصب را از گیتی محو خواهد کرد.

برماست که مبارزات مردم مظلوم فلسطین و حماسه‌های جاودان شهیدان مدافع حرم را ارج نهاده و بار دیگر، با شرکت در راهپیمایی دشمن‌شکن روز جهانی قدس هم‌گام با تمامی ملت‌های بیدار، شعار سرنگونی رژیم غاصب جنایت‌پیشه را سردهیم.

مردم شهیدپرور و همیشه درصحنه آذربایجان غربی نیز دوشادوش همه آحاد ملت سلحشور و انقلابی ایران اسلامی با راهپیمایی با شکوه خود، یک بار دیگر، عزم ملی خود را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با صهیونیسم جهانی، به نمایش می‌گذارند.

کد خبر 31539

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha